UH Sak
Prosjektet UH Sak skal utvikle og rulle ut en ny fellestjeneste for saksbehandling og dokumentasjonsforvaltning i UH-sektoren
Periode:
2017 – 2024
Status:
Pågående
Ansvarlig:
UH-21
Periode:
2017 – 2024
Status:
Pågående
Ansvarlig:
UH-21
Visjon
Lokal innovasjon – nasjonal distribusjon
UH-sektorens tjenester for saksbehandling og dokumentasjonsforvaltning fornyes, forenkles og forbedres. Det skjer ved bruk av en felles digitaliseringsplattform, og gjennom samarbeid og deling i sektoren.
Hva er målet med UH Sak?
Målet er å gi saksbehandlere, ledere og dokumentasjonsforvaltere et verktøy som gir god støtte for arbeidsprosessene. I tillegg skal løsningene gi god oversikt over egne arbeidsoppgaver og automatisk og økt dokumentasjonsfangst til arkiv.
Det nye verktøyet gir økte muligheter til å bygge brukertilpassede løsninger. Det skal gi studenter og ansatte mulighet for selvbetjening og raskere saksbehandling.