Hvordan legge til eller endre informasjon om deg selv i Arbeidslivsportalen
Hvordan legge til og gjøre endringer i opplysninger om deg i ALP. Gjelder studiested- og praksisstedbrukere
Du kan endre e-posten og telefonnummeret ditt i ALP. I tillegg har du mulighet til å legge inn informasjon om deg selv. Begge deler kan sees av andre brukere.
Merk 1: Er du registrert som administrator i ALP har du også mulighet til å legge inn og endre informasjon på andre brukere.
Merk 2: Oppdatert e-post og telefonnummer lagt i ALP blir ikke overført til FS (det kjøres ingen synkronisering til eller fra FS etter at brukeren først er opprettet).
- Logg på ALP.
- Klikk på navnet ditt i kolonnen til venstre
Nå får du opp en side som viser informasjonen som er registrert på deg. - Klikk på Endre
- Legg inn evt. ny e-post/nytt telefonnummer
- Legg inn eller gjør evt. endringer i tekst til Om meg
- Lagre
Du finner også oversikt over egen og andre brukere Min institusjon og fanen Kollega. For praksisstedbrukere heter menyvalget Min organisasjon.